האדמו"ר מסאטמר תוקף: "החרדים מתחבקים עם המתנחלים הרוצחים"

מני גירא - שוורץ No Comments on האדמו"ר מסאטמר תוקף: "החרדים מתחבקים עם המתנחלים הרוצחים"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מתקפה חריפה של כ"ק האדמו"ר מסאטמר כנגד נציגי 'יהדות התורה' החרדים: אמש (שלישי) נשא האדמו"ר דברים לרגל יומא דהילולא קדישא של האדמו"ר הדברי יואל מסאטמר זצ"ל והוא התייחס לדברים העומדים על הפרק בימים אלו.

בראשית דבריו דיבר האדמו"ר על הרצח בכפר דומא בו נשרפו אב ותינוק פלסטינים. לאחר מכן תקף האדמו"ר את "חברי יהדות התורה עם הזקן והפיאות מתחבקים עם המתנחלים, בזמן שכידוע רבני אגודת ישראל לדורותיהם התביישו להשתייך עם המתנחלים שמוכנים להפקיר את דמם ואת דם משפחותיהם – במעשה הרציחות שלהם ומעבירים את שנאת הגווים בכל העולם, כאשר בני ישמעאל רוצחים שפלים רואים שיהודים עם זקן ופיאות מתחבקים עם אלו שרצחו ולא יוצאים לגנות את המעשה הנבזי – זה גורם לרציחות מצד הערבים נגד יהודים בכל העולם, בירושלים, בצרפת ובכל מקום בעולם, וכל זה הוא על חשבון המתנחלים והמצטלמים איתם".

כמו"כ התייחס האדמו"ר אל המתגייסים החרדים לצה"ל ואמר כי "כאשר לאחרונה התרבו ציידי הנפשות, בדיוק כמו שהיה ברוסיה בלבוש חרדי וחסידי הם מוכרים את נשמתם לשטן והם הולכים לנחשלים ומסיתים אותם להתגייס רח"ל לצה"ל בטענה שזה ישפר את חייו בעתיד ומעשה שטן הצליח והם הצליחו לדאבוננו לצוד כמספר שחוק הגיוס ביקש חוק שעוד לא בוטל כלל וכלל".

לדברי האדמו"ר, "אותם בוגדים ופושעים כירעבם בן נבט חושבים שמי שיש לו כשרון חלש מותר להעבירו על דתו, שידעו שנפש יהודי הוא עולם מלא גם אם הוא לא יושב בישיבה כל היום ואין לו כישרונות וזה עוון בל יכופר ולא יספיקו בידם לשוב בתשובה על מעשיהם הנבזים רח"ל".

על ההסכם עם איראן אמר האדמו"ר מסאטמר בדבריו כי "כל אחד יודע שיש עכשיו הסכם פוליטי בין ארה"ב למלכות פרס אודה ולא אבוש לומר לא קראתי את ההסכם איני יודע מה כתוב בו אם זה טוב או רע מה נגלה ומה נסתר, אבל אנחנו נמצאים בגלות ואין כוחנו אלא בפה".

"יש כאן וויכוחים בין אנשי הממשל נשאיר להם להתווכח ואין לנו היהודים בגלות ארה"ב להתערב בזה כלל, ואם ההסכם יתבטל וילכו למלחמה את מי יאשמו באבדות בצבא?, אנחנו נמצאים בגלות וצריכים לראות שהמלכות של חסד ייתן לנו מנוחה להמשיך בדרכינו ולא להתערב במצוות שלנו ואנחנו לא נתערב אצלם בוויכוחים שלהם".

"בעיקר עכשיו", הוסיף האדמו"ר טיעון, "כאשר מונחת על השולחן 2 גזירות רעות וקשות, גזירה על מנהג הכפרות שארגונים מנסים לבטל את המנהג הקדוש בטענות שונות ומשונות, ועוד יותר גרוע מזה בגזירה נוראה המרחפת על כל המוסדות הקדושים בניו יורק כאשר אנשי הממשל החליטו שלא לומדים במוסדות מספיק לימודי חול והם רוצים רח"ל לסגור את כל מוסדות החינוך החסידי בניו יורק".



0 תגובות